viernes, 27 de junio de 2008

EL PRIMER DIA

Bo! Ací estic, davant aquest "paper". Ell buit d'idees, jo ple de coses a dir. Però res no ix, res no puc comunicar ara.
Supose que, amb el temps, podré anar posant coses, les meues coses.
Estic tancat una etapa, i estic un poc insegur. Del que sí estic segur és que tiraré de menys el entrar a les classes, els meus alumnes, les seues alegries, les seues penes, el vore com progressen (o no), el enfadar-me en ells, però també fer-ho amb estima, amb una estima molt gran que ningú que no haja viscut el món de l'ensenyament des de dins podrà mai arribar a comprendre.
És un món dur, però tan bonic, tan ple de satisfaccions... Jo, que de normal soc pessimista, o al menys no d'un caràcter massa "tirat en davant", precisament a aquesta professió sé traure-li el suc, i de tot allò dolent que pot haver recordar sols els moments bons.I han estat tants!
Com que és una prova, com que és un primer dia, i com que no estic en el millor dels moments, pare ja.
Això sí, si puc demanar una cosa... feu-me saber que sou per ací. GRÀCIES!!!

1 comentario:

Unknown dijo...

Felicitaciones, por la buena labor que, estoy segura, has hecho durante esos 18 años. Enhorabuena por empezar otra porque el cambio siempre trae cosas nuevas, aunque no lo parezca a veces.

Espero q nos veamos pronto.Muchos besos Rául.